Цікаво та змісто (про семінар – практикум учителів англійської мови)

         Створення відповідних умов для успіху дитини – одне з ключових завдань сучасної школи. Інформаційне суспільство формує нову систему цінностей. Одним із завдань освіти ХХІ століття є формування самодостатньої особистості, здатної орієнтуватися в сучасних умовах, а успіх роботи школи забезпечується цілеспрямованим педагогічним колективом однодумців, у якому цінують індивідуальність, творчі здібності, характер, інтереси й уподобання кожної особистості.

         Про це йшла мова на районному семінарі-практикумі вчителів англійської мови «Створення оптимального освітнього середовища на уроках англійської мови з метою виховання та навчання самодостатньої особистості», який відбувся 17 грудня на базі Ромоданівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.    Семінар було розпочато презентацією закладу, де демонструвалися  умови, створених у школі для навчання, розвитку й виховання всебічно розвиненої особистості учня; результатів спільної діяльності педагогічного та учнівського колективів закладу освіти, яку представила заступник  директора з НВР Надія В’ячеславівна Коваленко. Долучилися до презентації і вихованці Ромоданівської школи, як учні Нової української школи, так і старші школярі. Учасники семінару мали змогу ознайомитися з системою освітньої, виховної діяльності закладу, про яку розповіли директор школи Тамара  Вікторівна Чепурко та заступник з виховної роботи, учителька англійської мови, Ірина Володимирівна  Грішненко,

         Ірина Володимирівна і продовжила роботу семінару, запропонувавши колегам ранкову зустріч за методикою НУШ, яка дала змогу налаштуватися  на позитивні враження. А далі вчителька англійської мови Людмила Чудан запросила нас на урок до 6 класу «WeLikeSport». Проведене у формі змагання-марафону між трьома командами заняття було дуже цікавим та змістовним і для шестикласників, і для нас, колег Людмили Василівни. Урок розпочався із запитання, що уявляють учні, коли чують слово «спорт». Після обговорення кожна група представила свої думки та аргументи. Види діяльності змінювали один одного. Людмила Василівна продумала оптимальне їх поєднання з метою зацікавлення  шестикласників навчальною діяльністю. Учні складали прислів’я, аргументували свої думки, пригадали лексичний матеріал теми, повторили правопис вивчених слів, відповідали на питання інтерв’ю. Учасники кожної команди представили свої проєкти, розповівши про улюблені види спорту. У формі змагання між командами було проведено і закріплення вивченого граматичного матеріал.

         Після уроку Людмила Василівна поділилася власним досвідом формування комунікативних компетентностей шляхом впровадження інноваційних технологій навчання та провела для колег майстер-клас «Використання “icebreakers” на уроках англійської мови». Майстер-клас продовжився методичним діалогом «Використання прийомів, вправ та методів інноваційних технологій – запорука успішного проведення сучасного уроку іноземної мови», ініційованим методистом районного методичного кабінету Ларисою  Миколаївною Бруцькою. Цікавинками зі свого досвіду поділилися Аліна Володимирівна Попик (Гаркушинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів), Тамара Михайлівна Цись (Комишнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Дар’я Леонідівна Микільченко (ОНЗ «Трудолюбівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів»), Любов  Василівна Десятник (Зубівський НВК). Новинами з курсів підвищення кваліфікації поділилася Наталія Миколаївна Хмара (Декабристівський НВК). Як результат методичного діалогу були сформовані рекомендації учасників семінару-практикуму.