Cемінар-практикум учителів музичного мистецтва

Одним з дійових засобів естетичного виховання людини є музика. Музика — це мова почуттів. Мелодія передає найтонші відтінки почуттів, недоступні слову. Музика починається там, де закінчується слово.

І якщо словом обмежується проникнення вчителя в потаємні куточки юного серця, якщо після слова не починається тонше й глибше проникнення — музика, виховання не може бути повноцінним. Музика й музичне мистецтво в школах — не тільки навчальний предмет, а й могутній засіб виховання, який має надати емоційного й естетичного забарвлення всьому духовному життю людини.

03 листопада  2017 року на базі  Трудолюбівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Миргородської районної ради відбувся районний семінар-практикум учителів музичного мистецтва з теми «Використання інтерактивних методів навчання та організація ігрової діяльності на уроках музичного мистецтва».

Учасників семінару привітали директор закладу Кульченко В.М. та  заступник директора з навчальної  роботи  Кот Н.І.  

Тему використання інтерактивних методів навчання та організація ігрової діяльності на уроках музичного мистецтва опрацьовано під час роботи круглого столу за участю методиста районного методичного кабінету Гуриної В.М.  та вчителів музичного мистецтва з навчальних закладів району. Учасники семінару обмінялись досвідом із зазначеної теми та розробили  поради.

Радченко С.І.,  учитель музики Опорного навчального закладу «Хомутецька  загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів» поділилася педагогічними технологіями, які використовує на уроках музичного мистецтва.

Говор І.В., учитель музичного мистецтва Трудолюбівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, запропонувала колегам практичний перегляд уроку у 4 класі з теми «Музика вітру».

Учасники семінару переглянули  відеозапис  заходу «Квітка Цісик: життя, осяяне піснею», який провела Говор І.В., а також побули на тренінгу

«Визначення цінностей творчого колективу учителів музичного мистецтва Миргородського району»,  який провела Федоряка В.М.